Podrobné informácie a pravidlá pri odovzdávaní nákupu v súvislosti s COVID 19

in
Podrobné informácie a pravidlá pri odovzdávaní nákupu v súvislosti s COVID 19

Vážený zákazník,

ďakujeme vám za prejavenú dôveru a rozhodnutie nakupovať pohodlne a bezpečne.

Z dôvodu aktuálnej situácie v súvislosti s COVID-19 vás chceme informovať o pravidlách pri odovzdávaní nákupu, pretože chceme chrániť vás a vaše zdravie, ako aj zdravie našich vodičov.

Skontrolujte si prosím pri objednávke správnosť telefónneho čísla, aby sa mohol vodič s vami bezproblémovo spojiť a dohodnúť detaily doručenia vášho nákupu podľa vašich predstáv. Naši vodiči sa starajú o bezpečnosť pri dodávke dodržiavaním najprísnejších hygienických opatrení – rúško a rukavice sú nevyhnutnosťou. Nákup budeme aj naďalej nosiť až ku vašim dverám. Veľkosťou vašej objednávky nie ste limitovaný.

Pravidlá, ktoré vás poprosíme dodržiavať:

  • Pri preberaní nákupu si nasaďte prosím ochranné rúško a vydezinfikujte si ruky.
  • Platbu odporúčame realizovať vopred bezhotovostne alebo na mieste kartou.
  • V prípade, ak platíte hotovosťou alebo stravnými lístkami, vložte presnú sumu do obálky a odovzdajte vodičovi.

V prípade, ak sa nachádzate v povinnej karanténe, informujte prosím o tejto skutočnosti naše callcentrum na telefónnom čísle, ktoré je uvedené v kontaktoch. Zároveň informujte prosím vodiča pri organizačnom telefonáte. Nákup vám vodič položí pred dvere. Platba je v tomto prípade možná iba vopred online. Buďme prosím zodpovední.

Veríme, že sa nám spolu podarí pri dodržiavaní všetkých hygienických a organizačných pravidiel prekonať toto obdobie bez ujmy. Robíme všetko pre to, aby bolo nakupovanie pre vás bezpečné a pohodlné.

Tím Lunys

V prípade otázok nás prosím kontaktujte tu.