Často kladené otázky

Často kladené otázky

REKLAMÁCIE

Do akého časového rozmedzia môžem dodaný tovar reklamovať?

Pokiaľ je vada tovaru zistená okamžite pri prebierke objednávky, náš šofér vie Vašu reklamáciu vyriešiť ihneď s Vami na mieste. Tovar s vadou mu vrátite a on vykoná úpravu na vašom dodacom liste. 

Vy zaplatíte, vždy iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

V prípade, že vadu nezistíte okamžite pri preberaní tovaru, ale neskôr.  Umožňujeme Vám nahlásiť  reklamáciu do 24hod od  prevzatia vašej objednávky na naše reklamačné oddelenie.  

Ako a kde môžem riešiť reklamáciu tovaru?

Každý náš kupujúci zákazník ma možnosť uplatniť  si právo zodpovednosti za vady tovaru, formou reklamácie.

Stačí ak emailom zašlete váš podnet  na naše reklamačné oddelenie a my Vašu reklamáciu spracujeme, zhodnotíme a budeme sa snažiť ju vybaviť k vašej spokojnosti. 

Pre doručovaciu pobočku Lunys  Most pri Bratislave použite emailovú adresu reklamacieba@lunys.sk a pre doručovaciu pobočku Lunys Poprad použite reklamaciepp@lunys.sk

Informáciu, ktorá pobočka je vaša doručovacia sa dozviete z elektronického dodacieho listu doručeného na vašu emailovú adresu po prebierke objednávky.

Čo mám robiť, ak mi nedorazí tovar, ktorý som si objednal?

Spoločnosť LUNYS nedokáže zaručiť dostupnosť tovaru prezentovaného na webovej stránke v plnej miere. 

V prípade ak Vám  nedoručíme tovar, ktorý ste si objednali z dôvodu jeho nedostupnosti, budeme sa snažiť Vám poskytnúť jeho adekvátnu náhradu „Náhradný tovar“. 

Náhradným tovarom sa rozumie produkt, ktorého  vlastnosti a cena sú obdobné alebo rovnaké ako má Vami objednaný produkt. 

Ak Vám nami vybraný Náhradný tovar nevyhovuje, máte možnosť ho okamžite vrátiť pri prebierke šoférovi, ktorý vykoná úpravu na vašom dodacom liste. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

Kde a ako môžem zrušiť svoju objednávku?

V prípade, že chcete zrušiť svoju objednávku, ktorej prijatie už bolo potvrdené našim systémom, je potrebné kontaktovať nás telefonicky. Zavolajte vašu požiadavku na callcentrum vašej doručovacej pobočky. Pre doručovaciu pobočku Lunys s.r.o. Most pri Bratislave použite +421 908 70 60 50 a pre doručovaciu pobočku Lunys s.r.o. Poprad použite +421 915 88 49 40

ROZVOZ A DOPRAVA

Kde všade mi  Lunys privezie tovar?

Naša spoločnosť  Vám poskytuje dovoz potravín takmer na celom území Slovenskej republiky. 

V prípade, ak chcete overiť, či dovezieme tovar aj priamo k Vám  kliknite sem.

Koľko zaplatím za dopravu?

Naša spoločnosť Vám za dopravu ani doručenie neúčtuje žiadne poplatky.

Za koľko musím nakúpiť?

Minimálna hodnota objednávky je 30 eur s DPH.

PLATBA

Ako môžem zaplatiť za svoj nákup? Môžem platiť gastrolístkami?

Naša spoločnosť Vám umožňuje platbu online vopred, platbu platobnou kartou, hotovosťou a samozrejme aj platbu stravnou kartou a gastrolistkami. 

Vami preferovaný spôsob platby si volíte vy sami priamo v eshope. 

Prečo sa mi pri platbe kartou online zarezervuje vyššia suma, než je suma objednávky?

Pri každej platbe kartou online platí všeobecné pravidlo, že rezervovaná čiastka je predbežne navýšená o 15 percent oproti predpokladanej sume objednávky. 

Dôvod je celkom jednoduchý. Reálnu sumu Vám dokážeme vyčísliť až po uskutočnení váženia a po skompletizovaní Vašej objednávky. Nakoľko vaša objednávka môže obsahovať produkty (napr. ovocie a zelenina), ktoré je nevyhnutné vážiť pre určenie konečnej sumy.

Z Vášho účtu bude stiahnutá reálna suma Vašej objednávky. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali.

Možem si nakúpiť tovar z Lunysu na faktúru?

Nie, takúto možnosť pre Vás neposkytujeme.

NÁKUP NA LUNYS.SK

Je pravda, že mi doručíte nákup priamo ku dverám?

Áno, je to pravda. Naši šoféri Vám ochotne pomôžu a tovar prinesú až k Vašim dverám.

Ako mi bude dodaný chladený a mrazený tovar? 

Chladený a mrazený tovar doručujeme v termoboxoch s chladiacou výplňou. Každé naše auto je zároveň vybavené chladiarenským zariadením. 

Ak máte teda v nákupe chladené či mrazené položky, nemusíte sa báť, že by sa Vám poškodili.

Možem si do odoslanej objednávky doplniť položky, ktoré som zabudol objednať?

Do už odoslanej objednávky nie je možné pridávať ďalší tovar. V prípade, že si chcete doplniť položky mate možnosť si vytvoriť novu objednávku (tzv. doobjednavku) , kt. však už nemusí spĺňať minimálnu hodnotu 30 eur s DPH. Podmienkou doobjednania je dodržanie totožného termínu a času doručenia ako v prípade vašej prvej objednávky.

E-SHOP systém

Zabudol som heslo, čo mám urobiť?

V prípade, že zabudnete heslo je potrebné použiť funkciu „ZABUDOL SOM HESLO“, ktorú nájdete v hornej lište v časti „môj účet“. Následne po označení Vám príde na mail požiadavka o nastavenie nového hesla.

Ako a kde môžem zmeniť adresu dodania?

V prípade potreby zmeny adresy alebo vytvorenia novej doručovacej adresy je potrebné si vo vašom Lunys konte v sekcii „môj účet“ označiť „adresa doručenia“ a adresu jednoducho zmeniť.

Ako zistím, že objednávka bola prijatá?

Po odoslaní objednávky Vám bude od nás  doručený potvrdzujúci email s číslom Vašej objednávky. 

Stav objednávky si môžete sledovať na Lunys konte v sekcii „môj účet“ a kategórii „objednávky“, tu sa Vám zobrazí či je objednávka prijatá, spracovaná alebo už na ceste k Vám domov.