Často kladené otázky

Často kladené otázky

REKLAMÁCIE

Do akého časového rozmedzia môžem dodaný tovar reklamovať?

Pokiaľ je vada tovaru zistená okamžite pri prebierke objednávky, náš šofér vie Vašu reklamáciu vyriešiť ihneď s Vami na mieste. Tovar s vadou mu vrátite a on vykoná úpravu na vašom dodacom liste. 

Vy zaplatíte, vždy iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

V prípade, že vadu nezistíte okamžite pri preberaní tovaru, ale neskôr.  Umožňujeme Vám nahlásiť  reklamáciu do 24hod od  prevzatia vašej objednávky na naše reklamačné oddelenie.  

Ako a kde môžem riešiť reklamáciu tovaru?

Každý náš kupujúci zákazník ma možnosť uplatniť  si právo zodpovednosti za vady tovaru, formou reklamácie.

Stačí ak využijete náš reklamačný formulár, ktorý nájdete v detaile každej vybavenej objednávky alebo tu. Reklamáciu môžete rovnako zaslať emailom na nižšie uvedené adresy. My Vašu reklamáciu spracujeme, zhodnotíme a budeme sa snažiť ju vybaviť k vašej spokojnosti.  

Pre doručovaciu pobočku Lunys  Most pri Bratislave použite emailovú adresu reklamacieba@lunys.sk a pre doručovaciu pobočku Lunys Poprad použite reklamaciepp@lunys.sk

Informáciu, ktorá pobočka je vaša doručovacia sa dozviete z elektronického dodacieho listu doručeného na vašu emailovú adresu po prebierke objednávky.

Čo mám robiť, ak mi nedorazí tovar, ktorý som si objednal?

Spoločnosť LUNYS nedokáže zaručiť dostupnosť tovaru prezentovaného na webovej stránke v plnej miere. 

V prípade ak Vám  nedoručíme tovar, ktorý ste si objednali z dôvodu jeho nedostupnosti, budeme sa snažiť Vám poskytnúť jeho adekvátnu náhradu „Náhradný tovar“. 

Náhradným tovarom sa rozumie produkt, ktorého  vlastnosti a cena sú obdobné alebo rovnaké ako má Vami objednaný produkt. 

Ak Vám nami vybraný Náhradný tovar nevyhovuje, máte možnosť ho okamžite vrátiť pri prebierke šoférovi, ktorý vykoná úpravu na vašom dodacom liste. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

Kde a ako môžem zrušiť svoju objednávku?

V prípade, že chcete zrušiť svoju objednávku, ktorej prijatie už bolo potvrdené našim systémom, je potrebné kontaktovať nás telefonicky. Zavolajte vašu požiadavku na callcentrum vašej doručovacej pobočky. Pre doručovaciu pobočku Lunys s.r.o. Most pri Bratislave použite +421 908 70 60 50 a pre doručovaciu pobočku Lunys s.r.o. Poprad použite +421 908 70 60 40

Čo mám robiť ak mi dorazí tovar, ktorý som si neobjednal?

V čase Vašej objednávky môže prebiehať akcia, kedy zákazníkom poskytujeme určitý tovar grátis, viac informácii poskytne naše call centrum.

Chýba mi tovar, ktorý som si objednal.

Napíšte prosím ihneď na helpdesk@lunys.sk alebo volajte na call centrum pre Bratislavu a okolie +421 908 70 60 50, pre Poprad +421 908 70 60 40

ROZVOZ A DOPRAVA

Kde všade mi  Lunys privezie tovar?

Naša spoločnosť  Vám poskytuje dovoz potravín takmer na celom území Slovenskej republiky. 

V prípade, ak chcete overiť, či dovezieme tovar aj priamo k Vám  kliknite sem.

Koľko zaplatím za dopravu?

Pri nákupe nad 30€ je dovoz zdarma, pri nákupe do 30 € je poplatok za dopravu 5€. 

V ktoré dni a v akých časoch zavážate tovar?

Tovar zavážame v Bratislave a okolí – 7 dní v týždni, v Poprade a okolí – 6 dní v týždni od pondelka do soboty v čase od 7:00 DO 21:00 hod.

Zavážate do vedľajšej obce, no do našej nie – je možné doviesť aj k nám?

Obráťte sa prosím na naše call centrum s touto požiadavkou, neustále rozširujeme lokality závozu, určite Vám budú vedieť poradiť.

Tovar mi mal byť doručený v určitom čase a ešte ho nemám.

Volajte prosím call centrum pre Bratislavu a okolie +421 908 70 60 50, pre Poprad +421 908 70 60 40, vieme ihneď zistiť príčinu meškania donášky.

OSOBNÝ ODBER

Ako to funguje?

Váš nákup si odteraz môžete vyzdvihnúť osobne na dvoch odberných miestach – v Moste pri Bratislave alebo v Poprade.

Osobný odber je možné zvoliť pri overení dostupnosti na hornej lište alebo v sekcii Košík. 

Dátum a čas vyzdvihnutia nákupu si klient zvolí sám. V prípade, že nebude možné dodržať čas vyzdvihnutia, kontaktujte prosím príslušné callcentrum, aby ste si dohodli náhradný termín prevzatia tovaru, inak bude Vaša objednávka stornovaná.

Aké sú možnosti platby pri osobnom odbere?

Platba je možná na mieste prevzatia platobnou kartou, elektronickou stravovacou kartou alebo vopred kartou online prostredníctvom platobnej brány.

Osobný odber Bratislava

LUNYS Most pri Bratislave
Most pri Bratislave 812
900 46 Senec

Callcentrum Bratislava
+421 908 70 60 50
helpdesk.bratislava@lunys.sk

Nájdete nás na adrese Most pri Bratislave 812. Je potrebné zazvoniť na recepciu alebo zavolať na naše callcentrum na telefónnom čísle: +421 908 70 60 50.

Osobný odber Poprad

LUNYS Poprad
Hlavná 5626/98
059 51 Poprad – Matejovce

Callcentrum Poprad
+421 908 70 60 40
helpdesk.poprad@lunys.sk

Nájdete nás na adrese Hlavná 5626/98, v mestskej časti Poprad – Matejovce. Je potrebné zazvoniť na recepciu na telefónnom čísle: +421 915 576 550.

PLATBA

Ako môžem zaplatiť za svoj nákup? Môžem platiť gastrolístkami?

Naša spoločnosť Vám umožňuje platbu online vopred, platbu platobnou kartou, hotovosťou a samozrejme aj platbu stravnou kartou a gastrolistkami. 

Vami preferovaný spôsob platby si volíte vy sami priamo v eshope. 

Prečo sa mi pri platbe kartou online zarezervuje vyššia suma, než je suma objednávky?

Pri každej platbe kartou online platí všeobecné pravidlo, že rezervovaná čiastka je predbežne navýšená o 20 percent oproti predpokladanej sume objednávky. 

Dôvod je celkom jednoduchý. Reálnu sumu Vám dokážeme vyčísliť až po uskutočnení váženia a po skompletizovaní Vašej objednávky. Nakoľko vaša objednávka môže obsahovať produkty (napr. ovocie a zelenina), ktoré je nevyhnutné vážiť pre určenie konečnej sumy.

Z Vášho účtu bude stiahnutá reálna suma Vašej objednávky. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali.

Možem si nakúpiť tovar z Lunysu na faktúru?

Nie, takúto možnosť pre Vás neposkytujeme.

Kedy sa mi vráti rozdiel medzi blokovanou čiastkou a reálnou čiastkou nákupu?

Blokovaná čiastka nie je ešte stiahnutá z účtu, čiastka je len zarezervovaná, preto o tejto informácií nepríde žiadna sms. Z účtu sa stiahne reálna suma za nákup až pri prevzatí nákupu, vtedy je doručená aj informácia z Internet bankingu.

NÁKUP NA LUNYS.SK

Je pravda, že mi doručíte nákup priamo ku dverám?

Áno, je to pravda. Naši šoféri Vám ochotne pomôžu a tovar prinesú až k Vašim dverám.

Ako mi bude dodaný chladený a mrazený tovar? 

Chladený a mrazený tovar doručujeme v termoboxoch s chladiacou výplňou. Každé naše auto je zároveň vybavené chladiarenským zariadením. 

Ak máte teda v nákupe chladené či mrazené položky, nemusíte sa báť, že by sa Vám poškodili.

Možem si do odoslanej objednávky doplniť položky, ktoré som zabudol objednať?

Do už odoslanej objednávky nie je možné pridávať ďalší tovar. V prípade, že si chcete doplniť položky mate možnosť si vytvoriť novu objednávku (tzv. doobjednavku). Podmienkou doobjednania je dodržanie totožného termínu a času doručenia ako v prípade vašej prvej objednávky. Odporúčame v tomto prípade zavolať na call centrum pre Bratislavu a okolie +421 908 70 60 50, pre Poprad +421 908 70 60 40.

Za koľko musím nakúpiť?

Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená.

Do kedy musím objednať, aby mi tovar prišiel ešte v ten deň?

Objednávka musí byť zrealizovaná do 12:00 hod, závisí to aj od danej lokality závozu. Pri objednávke sú zobrazené na výber časové okná, kedy chcete, aby Vám bol nákup dovezený. Objednávky realizované do 23:30 budú vybavené už na druhý deň.

Môžem vrátiť kartónovú krabicu z nákupu?

Prázdne papierové kartóny môžete vrátiť vodičovi ihneď po vyložení nákupu alebo pri nasledujúcom nákupe.

E-SHOP systém

Zabudol som heslo, čo mám urobiť?

V prípade, že zabudnete heslo je potrebné použiť funkciu „ZABUDOL SOM HESLO“, ktorú nájdete v hornej lište v časti „môj účet“. Následne po označení Vám príde na mail požiadavka o nastavenie nového hesla.

Ako a kde môžem zmeniť adresu dodania?

V prípade potreby zmeny adresy alebo vytvorenia novej doručovacej adresy je potrebné si vo vašom Lunys konte v sekcii „môj účet“ označiť „adresa doručenia“ a adresu jednoducho zmeniť.

Ako zistím, že objednávka bola prijatá?

Po odoslaní objednávky Vám bude od nás  doručený potvrdzujúci email s číslom Vašej objednávky. 

Stav objednávky si môžete sledovať na Lunys konte v sekcii „môj účet“ a kategórii „objednávky“, tu sa Vám zobrazí či je objednávka prijatá, spracovaná alebo už na ceste k Vám domov.

Neviem odoslať objednávku alebo zrušilo mi objednávku.

Volajte prosím call centrum pre Bratislavu a okolie +421 908 70 60 50, pre Poprad +421 908 70 60 40, kde Vám urgentne pomôžu s Vašim problémom.

Ako stornovať objednávku?

Volajte prosím call centrum pre Bratislavu a okolie +421 908 70 60 50, pre Poprad +421 908 70 60 40, kde Vám urgentne pomôžu s Vašim problémom.

Mám poukážku alebo zľavový kód, ako ho uplatním?

Vložte Váš unikátny zľavový kód do poľa „Kód kupónu“ v nákupnom košíku a potvrďte „Použiť kupón“. Suma zľavy sa odráta z celkovej sumy nákupu. Zľava z kódu neplatí na už zľavnené produkty.